czwartek, 13 grudnia 2012

Do dzieła !

Takim to oto sposobem, rozpoczynam swoja przygodę z blogowaniem
na temat zdrowego stylu życia.
Od kilku dobrych lat przeglądam blogi dotyczące żywienia, sportu, mody
i wszystkiego co wpadnie w oko.
Każdy z nich inspirował mnie w innym temacie, motywował i sprawił że,
teraz ja zapragnęłam być motywacją i pomocą dla innych. Mam nadzieję, że mi się to uda.



Nie chciałabym się ograniczać do jednego tematu jak to jest w przypadku większości blogów. Chcę pisać o wszystkim co przyjdzie mi do głowy, lecz głównym celem w prowadzeniu bloga jest propagowanie zdrowego i aktywnego stylu życia !



Nie jest to blog stricte o odchudzaniu, absolutnie nie jest pro-ana, nie znajdziecie tutaj także wysoko przetworzonych potraw, lenistwa ani zwątpienia !

Chcę wspierać i mam nadzieję że Wy także będziecie wsparciem dla mnie !

kilka faktów :
Mam 23 lata, z wykształcenia jestem technologiem żywności i mieszkam obecnie w Krakowie.
W cieplejsze okresy biegałam i korzystałam ze świetnej pogody, aktualnie ograniczyłam się do karnetu open w fitness clubie. Nie mam problemu z wagą lecz z proporcjami, dzięki aktywności fizycznej chcę je zrównoważyć, wyrzeźbić ciałko i zyskiwać coraz więcej energii :) Poza tym lubię gotować, przerabiać dania na zdrowsze ale nie zabraniam słodkości. Trzeba się również w tym zakresie czasem rozpieścić :)


Jak na pierwszy wpis - myślę w sam raz. Jeszcze dziś przepis na pyszną i zdrową zupę cytrynową !
(miała być faszerowana rybka, lecz z racji że modyfikuję przepisy nie mogę ich szukać w internecie a własne zapiski akurat gdzieś mi wyparowały - wybaczcie ! )


Pozdrawiam :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz