sobota, 6 kwietnia 2013

Koktajl z pietruszki

Witajcie,
brak czasu ogranicza mi  pisanie tutaj, lecz przepisów i zdjęć pysznych potraw mam pełno.
Postaram się jak najszybciej nadrobić zaległości.


Dzisiaj mam dla Was pyszny koktajl pietruszkowy.
Ostatnio jest bardzo modny i ciągle gdzieś się o nim słyszy. Ja także postanowiłam go wypróbować :)
Póki co wypróbowałam podstawową wersję,
w której pietruszka występuje  
w towarzystwie banana, który ma nadać napojowi przystępny smak.
I przyznam że "daje radę !"
Osobiście uwielbiam banana, więc nie zastanawiałam się nad modyfikacją ani przez chwilę.






Dodatkowym zachęceniem są właściwości pietruszki, których w internecie jest mnóstwo ! Nic tylko siąść i czytać, oczywiście popijając ten boski napój.


Jest banalnie prosty w wykonaniu.
Moja wersja jest na  bazie mleka (dodałam 150 ml - od ilości zależy konsystencja), w internecie i nie tylko można znaleźć koktajl z na kefirze, jogurcie jak i sokach owocowych.
Drugi składnik to pietruszka (ja miałam kupną, niestety pogoda opóźniła rozwój mojego ogródka).
Generalnie faza płynna i pietruszka to podstawy, teraz możecie dodać co tylko chcecie !

Ja dodałam całego banana.
Pietruszki ani nie blanszowałam ani nie gotowałam (szkoda mi było jej cennych składników, chciałam je zachować w 100%).  
Blenderujemy i mamy !
Ja otrzymałam około 300 ml koktajlu.





Mocno polecam !
Chętnie Wypróbuję Wasze pomysły na modyfikację tego koktajlu, więc ślijcie przepisy :)
Pozdrawiam ciepło !



6 komentarzy:

  1. Uwielbiam koktajle z pietruszki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda smakowicie! wypróbuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja w lato uwielbiam pić sok z samej natki pietruszki:) smakuje wyśmienicie i jest bardzo orzeźwiający:)
    Miksuję pęczek natki pietruszki razem z łodygami, całą obraną cytrynę i 3-4 płaskie łyżki cukru, można też zastąpić miodem:) Następnie dolewam pół litra wody i właściwie gotowe:) Można przecedzić przez sitko żeby nie było farfocli :) noo chyba że komuś nie przeszkadzają to można pić razem z nimi :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja robiłam kiedyś taki koktajl z dodatkiem soku z cytryny. Też dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Napewno spróbuje i to jeszcze dzis bo mam w domu i pietruszke i banana i mleko :D Dziekuje za pomysl i zapraszam na mojego bloga :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie rzeczy raz na jakiś czas warto pić... Bo to samo zdrowie, ale jak już chodzi o nawodnienie organizmu, to tutaj warto postawić na wodę alkaiczną https://ideau.pl , która jest niezwykle naturalna i wartościowa. Ona dotleni krew, odkwasi organizm, pobudzi metabolizm.

    OdpowiedzUsuń