piątek, 11 stycznia 2013

Luźny wpis :)

Witajcie :)
Dziś wpis w 100% zrelaksowany. Zero zakazów, nakazów, tego nie jeść, to omijać a to super zdrowe. No, chociaż chętnie wspomnę, ze koktajl widoczny na zdjęciu jest przepyszny, przezdrowy, dodaje energii jak i wielką porcję uśmiechu :) Tak więc polecam ! (banan zmiksowany z maślanką owocową)
Od rana spacerowałam dziś po śniegu, słoneczko pozytywnie raziło po oczach, było przyjemnie i relaksacyjne. Nie myślałam o niczym i niczym się nie martwiłam. Udawałam oczywiście, że nie widzę tej coraz większej pluchy :)


Przesyłam Wam Moje Drogie dziś pozytywną energię. Gdy gorszy dzień, czapka na głowę i na spacer. Wierzę, że każdemu on pomaga :)

Po doładowaniu akumulatorów, wypiciu milion witamin, lecę na trening.

Jeżeli macie jakieś ciekawe tematy żywieniowe, dietetyczne czy kulinarne o których chętnie byście poczytały - piszcie. Chętnie sprostam Waszym wymaganiom :)


Na koniec muszę dodać, że za sprawą : zakrrreconej od dzisiaj rzucam słodycze. Na pewno na miesiąc, jeżeli okoliczności lutego niczego nie popsują postaram się wytrzymać kolejny miesiąc.

Pozdrawiam !


5 komentarzy:

  1. Ty rzucasz słodyczę, a ja papierosy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie poznam jakieś ciekawe przepisy śniadaniowe bo ostatnio odkryłam w sobie kucharza : D

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba nie potrafiłabym całkowicie rzucić słodyczy:D Ale od jakiegoś czasu bardzo je ograniczyłam a teraz zamiast batonów jem batony musli produkcji własnej, zawsze to zdrowiej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również rzuciłam słodycze, o dziwo w ogóle mnie do nich nie ciągnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie kolorowe karteczki ;)

    OdpowiedzUsuń