piątek, 18 stycznia 2013

hojny dzień :)

Witajcie !

Bardzo miły dzień wczoraj miałam. Jednym z powodów,
był Pan kurier który
przyniósł mi paczuszkę od firmy TEEKANNE :) Gdybym od razu wiedziała, zaprosiłabym go na herbatkę. Na zewnątrz pogoda nieprzyjemna, jedna z herbatek owocowych od razu postawiłaby go na nogi !



Takim oto zestawem zostałam obdarowana. Od razu poleciałam
i zaparzyłam jedną z nich. Nie było łatwo wybrać którą, każdy smak wydaje się idealny.

Na pierwszy raz zażyczyłam sobie Mint&Honey. Jak sama nazwa wskazuje - miodek w ustach. Przepyszna.
Druga zaparzoną herbatką była Forest Fruit, równie aromatyczna i pyszna.
Najlepsza gorąca, a ten zapach..
nie da się go opisać !
Jest intensywny i wprawia w nastrój taki cieplutki, aż miło się patrzy na ten śnieg za oknem.

Herbatki zapakowane w osobne opakowania, dzięki czemu możemy wozić ze sobą ulubione saszetki.

Nie piszę tego w ramach reklamy. Nie dostaję żadnych profitów za dobre słowa w stronę TEEKANNE. 

Było mi po prostu bardzo miło z paczuszki, chciałam się z Wami tym podzielić, przy okazji szczerze wyrażam opinię, że herbatki są przepyszne.

Pozdrawiam !

6 komentarzy:

  1. Zazdroszczę! Ja uwielbiam herbatki, zarówno te ziołowe jak i owocowe oraz wspomagające.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam herbaty, ta imbirowo-cytrynowa wygląda zachęcająco. Trzeba będzie się za taką rozejrzeć po sklepach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też bardzo lubię herbatki różnego rodzaju - zimowy dzień bez herbaty, dniem straconym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie herbaty są świetne zimą! Ciekawa jestem smaku imbirowo-cytrynowego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi najbardziej póki co podpasowała Mint&Honey, nigdy nie słodzę herbat, tej nie musi słodzić nawet osoba na co dzień słodząca, ten miód na prawdę jest boski.

      Usuń
  5. rowniez lubie poznawac smak roznych herbat; pozazdroscic takiej kolekcji :) musze sama wypróbowac ta firme; pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń